REKLAMA
Znaleziono 1570 wyników
LCP Properties kupuje projekt parku handlowego w woj. zachodniopomorskimartykuł
Pokaż artykuł
LCP Properties kupuje projekt parku handlowego w woj. zachodniopomorskim
Kolejna transakcja na rynku nieruchomości handlowych w Polsce. Firma LCP Properties, będąca częścią międzynarodowej grupy M Core, sfinalizowała zakup projektu od Green Hills Investment w liczącym niespełna 10 tysięcy mieszkańców Trzebiatowie, w województwie zachodniopomorskim.
Zajezdnia Annopol: Trwa rozruch największej i najnowocześniejszej zajezdni tramwajowej w Polsce [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Zajezdnia Annopol: Trwa rozruch największej i najnowocześniejszej zajezdni tramwajowej w Polsce [ZDJĘCIA]
Trwa rozruch największej i najnowocześniejszej zajezdni tramwajowej w Polsce. Ekologiczny obiekt na Annopolu, który docelowo pomieści 152 tramwaje, jest ważnym elementem rozwoju warszawskiej sieci komunikacji szynowej. Inwestycja została dofinansowana ze środków unijnych.
Globalna firma DataArt stawia na Wrocław i zwiększa zatrudnienieartykuł
Pokaż artykuł
Globalna firma DataArt stawia na Wrocław i zwiększa zatrudnienie
Kolejna duża, globalna firma stawia na swój rozwój w stolicy Dolnego Śląska. W maju 2025 roku mija dokładnie 10 lat od otwarcia wrocławskiego biura DataArt – amerykańskiej firmy IT, zajmującej się konsultingiem technologicznym i tworzeniem rozwiązań IT dla klientów z całego świata. Z kilkuosobowego zespołu oddział urósł do niemal 400 specjalistów i stał się największym oddziałem DataArt w Polsce oraz jednym z największych na świecie. Firma cały czas prowadzi rekrutację nowych specjalistek i specjalistów do swojego oddziału we Wrocławiu.
Kolejna duża sieć parków handlowych w Polsce inwestuje w ładowarkiartykuł
Pokaż artykuł
Kolejna duża sieć parków handlowych w Polsce inwestuje w ładowarki
ChargeEuropa, wiodący dostawca rozwiązań do ładowania pojazdów elektrycznych (EV), ma przyjemność ogłosić strategiczne partnerstwo z firmą Trei Real Estate Poland, jednym z największych graczy na polskim rynku parków handlowych, którego portfolio składa się obecnie z 42 parków handlowych pod szyldem Vendo Park. Celem tej współpracy jest instalacja szybkich stacji ładowania pojazdów elektrycznych przy parkach handlowych Vendo Park w całej Polsce, wzmacniając krajową infrastrukturę pojazdów elektrycznych i zapewniając kierowcom wygodne możliwości ładowania pojazdów.
Grupa Muszkieterów otworzyła nowy sklep sieci Bricomarchéartykuł
Pokaż artykuł
Grupa Muszkieterów otworzyła nowy sklep sieci Bricomarché
Bricomarché, będąca częścią Grupy Muszkieterów sieć supermarketów DIY, otworzyło nową placówkę w podkarpackim Lubaczowie. Od 13 maja 2025 roku klienci zyskali dostęp do szerokiego asortymentu produktów do domu i ogrodu oraz nowoczesnych rozwiązań zakupowych w obiekcie o powierzchni 1100 mkw. Nowy sklep, zlokalizowany jest przy ul. Adama Mickiewicza 105.
Signify otwiera centrum badawczo-rozwojowe w Pileartykuł
Pokaż artykuł
Signify otwiera centrum badawczo-rozwojowe w Pile
Kolejna zagraniczna inwestycja w Wielkopolsce. Firma Signify, światowy lider w dziedzinie oświetlenia, uroczyście zainaugurowała działalność nowego centrum badawczo-rozwojowego (R&D) w swojej pilskiej lokalizacji. Wydarzenie, które miało miejsce 1 kwietnia 2025 roku, zgromadziło przedstawicieli władz samorządowych, lokalnego świata akademickiego, biznesu oraz kierownictwo firmy Signify, otwierając nowy rozdział w historii budynku nierozerwalnie związanego z innowacjami od wielu lat.
inwestycja
Pokaż inwestycję
Osiedle Przy Struyku
inwestycja
Pokaż inwestycję
Osiedle Przy Struyku
Apartamenty Nowosolnainwestycja
Pokaż inwestycję
Apartamenty Nowosolna
Łódź, Brzezińska 300
Ostoja Ebląginwestycja
Pokaż inwestycję
Ostoja Ebląg
Elbląg, Generała Jarosława Dąbrowskiego 33
Komfortia IVinwestycja
Pokaż inwestycję
Komfortia IV
Skórzewo, Gruszczyn, Fryderyka Chopina
Guderskiegoinwestycja
Pokaż inwestycję
Guderskiego
Gdańsk, Guderskiego
Przemyska Vitainwestycja
Pokaż inwestycję
Przemyska Vita
Gdańsk, Ujeścisko - Łostowice, Przemyska 37
metraże
38 - 63 m2
[śląskie] Historyczny moment RAFAMETu - Hala Montażu II oddana do eksploatacjiartykuł
Pokaż artykuł
[śląskie] Historyczny moment RAFAMETu - Hala Montażu II oddana do eksploatacji
Hala Montażu II to nowoczesny obiekt o powierzchni ponad 3200 m2. Został oficjalnie oddany do eksplo...
[Warszawa] Galeria Północna w Warszawie obchodzi pierwsze urodzinyartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Galeria Północna w Warszawie obchodzi pierwsze urodziny
14 września 2017 roku Galeria Północna szturmem wkroczyła na handlową mapę stolicy. Nowoczesny, komp...
Potrzeba lokalności kształtuje rynek handlowy w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Potrzeba lokalności kształtuje rynek handlowy w Polsce
Po oddaniu ponad 319 tys. mkw. GLA powierzchni, całkowita podaż w sektorze centrów handlowych na koniec 2022 roku wyniosła ponad 12,7 mln mkw. GLA, a nasycenie powierzchnią osiągnęło 327 mkw. na 1 000 mieszkańców. Rok 2022 zapamiętany zostanie jako rok licznych wyzwań dla branży handlowej. Wojna w Ukrainie, wzrost cen surowców oraz wysoka inflacja miały znaczący wpływ na zmniejszenie wydatków Polaków na zakupy oraz usługi, a co za tym idzie, również na kondycję firm handlowych. Z drugiej jednak strony wielu deweloperów oraz sieci handlowe sprostało tym wyzwaniom i z sukcesem dostosowało się do nowych warunków.
I połowa 2024 roku na rynku powierzchni handlowych w Polsce [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
I połowa 2024 roku na rynku powierzchni handlowych w Polsce [RAPORT]
Łączna powierzchnia nowoczesnych obiektów handlowych oddanych do użytku w I połowie 2024 roku w Polsce wyniosła 175 tys. mkw. – wynika z danych Colliers. W efekcie całkowite zasoby w kraju przekroczyły 13 mln mkw. Znaczna większość nowej podaży, bo ponad 90%, zrealizowana została w formie parków handlowych. W budowie znajduje się obecnie 380 tys. mkw., z czego aż 78% zaplanowane jest do oddania jeszcze w tym roku.
Polacy mają dość wojny cenowej między Biedronką a Lidlem [RAPORT] artykuł
Pokaż artykuł
Polacy mają dość wojny cenowej między Biedronką a Lidlem [RAPORT]
Dwie największe sieci handlowe działajace na polskim rynku: Biedronka i Lidl od ponad roku walczą na oferty promocyjne i reklamy porównawcze, jednak obecnie już tylko mniej niż co piąty konsument wierzy, że taka rywalizacja jest potrzebna i działa na ich korzyść. Obecnie już tylko 19,3 proc. respondentów uważa, że to akcja potrzebna i działa na korzyść konsumentów – wynika z badania UCE Research i agencji Hybrid Europe.
Najbardziej spektakularne inwestycje 2012 roku – która zasługuje na miano lidera?artykuł
Pokaż artykuł
Najbardziej spektakularne inwestycje 2012 roku – która zasługuje na miano lidera?
Rok 2012 zdominowały inwestycje powiązane z piłkarskimi Mistrzostwami Europy, które organizowaliśmy...
[śląskie] Tomasz Jacyków i Anna Guzik na otwarciu CH Europa Centralna w Gliwicachartykuł
Pokaż artykuł
[śląskie] Tomasz Jacyków i Anna Guzik na otwarciu CH Europa Centralna w Gliwicach
1 marca wielkie otwarcie Centrum Handlowego Europa Centralna. Pierwsi klienci nie będą mogli narzeka...
REKLAMA